Як усе працює

Ви надсилаєте на digital.redaktor@gmail.com файл із текстом (doc, docx, pdf), посилання на сайт або документ у «Google Docs».

Якщо у вас роздрук, а не електронний варіант, ви додаєте до листа фотографії кількох сторінок, а весь текст надсилаєте пізніше «Новою поштою».

У листі розповідаєте:

  • що це за текст (монографія, стаття та ін.);
  • яку послугу хочете замовити (коректуру, редагування, оформлення списку літератури або ін.);
  • що саме треба зробити (наприклад, знайти помилки, поліпшити стиль, скоротити).

Я аналізую надіслані тексти, визначаю вартість роботи і повідомляю в листі загальну суму та строк виконання замовлення.

Щоб оцінити якість послуг, ви можете безкоштовно замовити пробне редагування, коректуру або переклад фрагмента тексту (не більше 7000 знаків з пробілами).

Якщо вас влаштовують умови, я висилаю рахунок із платіжними реквізитами для внесення передоплати (перший платіж — 50% від вартості замовлення).

Як оплатити рахунок

Розпочинаю роботу тільки після отримання передоплати.

В обумовлені строки відправляю виконану роботу.

Ви оцінюєте роботу і здійснюєте остаточну оплату.

Витрати на пересилання «Новою поштою» та комісію банку за переказ коштів оплачує замовник.


Первинні документи

Працюю як ФОП 3-ї групи на єдиному податку.

Усім замовникам на електронну пошту надсилаю рахунок і посилання на договір публічної оферти.

За необхідності можу підготувати повний пакет первинних документів — договір, акт виконаних робіт і рахунок.

Пересилання паперових документів через «Нову пошту» оплачує відправник (тобто доставку документів оплачують обидві сторони).

Для обміну документами в електронній формі використовую сервіси vchasno.ua і paperless.com.ua.