Як замовити

Якщо потрібна допомога з текстом

Ви надсилаєте на digital.redaktor@gmail.com або в чат зі мною в «Telegram» файл із текстом (doc, docx, odt, pdf) чи посилання на документ у «Google Docs».

Ми з вами обговорюємо проєкт (під час листування або по телефону) та узгоджуємо, що саме треба зробити (наприклад, виправити помилки, уніфікувати терміни, змінити стиль викладу, скоротити).

По завершенні роботи, якщо в мене будуть запитання, ми опрацьовуємо їх, якщо питань немає — я одразу відправляю фінальну редакцію. У «Word» та «Google Docs» можна побачити всі зроблені мною правки. У pdf правки позначаю в коментарях.

Якщо потрібна консультація

Ви надсилаєте на digital.redaktor@gmail.com або в чат зі мною в «Telegram» запитання, пов’язане з процесом роботи над книгою. Я обмірковую його, збираю корисну інформацію і готую відповідь із варіантами вирішення, прикладами та порадами.

Оплата замовлення

Якщо вас влаштовують вартість і термін виконання замовлення, я надсилаю рахунок із платіжними реквізитами для внесення передоплати (перший платіж — 50% від вартості замовлення).

Розпочинаю роботу тільки після передоплати.

Остаточна оплата — після отримання від мене всіх файлів із виконаною роботою.

Комісію банку за переказ коштів оплачує замовник.

Як оплатити рахунок

Первинні документи

Працюю як ФОП 3-ї групи на єдиному податку.

Усім замовникам, у тому числі фізичним особам, надсилаю рахунок-фактуру. Ознайомитися з публічною офертою можна тут.

Для юридичних осіб готую повний пакет первинних документів: договір, акт наданих послуг і рахунок.

Пересилання паперових документів через «Нову пошту» оплачує відправник (тобто доставку документів по черзі оплачують обидві сторони). Для обміну документами в електронній формі використовую сервіси vchasno.ua і paperless.com.ua.