Як це працює

Ви надсилаєте на digital.redaktor@gmail.com або в чат зі мною в «Telegram» файл із текстом (doc, docx, odt, pdf) чи посилання на документ у «Google Docs».

Ми з вами обговорюємо проєкт (під час листування або по телефону) та узгоджуємо, що саме треба зробити (наприклад, виправити помилки, уніфікувати терміни, дібрати цитати для епіграфів, змінити стиль, скоротити).

Щоб оцінити якість послуг, ви можете безкоштовно замовити пробне редагування або коректуру фрагмента тексту (не більше 7000 знаків з пробілами).

По завершенні роботи, якщо будуть запитання до автора, ми опрацьовуємо їх, якщо питань немає — одразу відправляю фінальну редакцію. У «Word» та «Google Docs» ви зможете побачити всі зроблені мною правки. У pdf правки позначаю в коментарях.

Оплата замовлення

Якщо вас влаштовують вартість і термін виконання замовлення, я надсилаю рахунок із платіжними реквізитами для внесення передоплати (перший платіж — 50% від вартості замовлення).

Розпочинаю роботу тільки після передоплати.

Остаточну оплату ви здійснюєте після отримання від мене всіх файлів з виконаною роботою.

Комісію банку за переказ коштів оплачує замовник.

Як оплатити рахунок

Первинні документи

Працюю як ФОП 3-ї групи на єдиному податку.

Усім замовникам надсилаю рахунок-фактуру з платіжними реквізитами. Ознайомитися з договором публічної оферти можна тут.

Для юридичних осіб готую повний пакет первинних документів: окремий договір, акт наданих послуг і рахунок. Пересилання паперових документів через «Нову пошту» оплачує відправник (тобто доставку документів оплачують обидві сторони). Для обміну документами в електронній формі використовую сервіси vchasno.ua і paperless.com.ua.