Як замовити

Якщо потрібна допомога з текстом

Ви надсилаєте на digital.redaktor@gmail.com або в чат зі мною в «Telegram» файл із текстом (doc, docx, odt, pdf) чи посилання на документ у «Google Docs».

Ми з вами обговорюємо проєкт (під час листування або по телефону) та узгоджуємо, що саме треба зробити (наприклад, виправити помилки, уніфікувати терміни, змінити стиль викладу, скоротити).

По завершенні роботи, якщо будуть запитання до автора, ми опрацьовуємо їх, якщо питань немає — я одразу відправляю фінальну редакцію. У «Word» та «Google Docs» ви зможете побачити всі зроблені мною правки. У pdf правки позначаю в коментарях.

Якщо потрібна консультація

Ви надсилаєте на digital.redaktor@gmail.com або в чат зі мною в «Telegram» запитання, пов’язане з процесом роботи над книгою. Я обмірковую його, збираю корисну інформацію і готую письмову відповідь з варіантами вирішення, прикладами та порадами, заснованими на моєму досвіді та досвіді моїх клієнтів.

Оплата замовлення

Якщо вас влаштовують вартість і термін виконання замовлення, я надішлю рахунок із платіжними реквізитами для внесення передоплати (перший платіж — 50% від вартості замовлення).

Розпочинаю роботу тільки після передоплати.

Остаточна оплата — після отримання від мене всіх файлів з виконаною роботою.

Комісію банку за переказ коштів оплачує замовник.

Як оплатити рахунок

Первинні документи

Працюю як ФОП 3-ї групи на єдиному податку.

Усім замовникам, у тому числі фізичним особам, надсилаю рахунок-фактуру. Ознайомитися з публічною офертою можна тут.

Для юридичних осіб готую повний пакет первинних документів: договір, акт наданих послуг і рахунок.

Пересилання паперових документів через «Нову пошту» оплачує відправник (тобто доставку документів по черзі оплачують обидві сторони). Для обміну документами в електронній формі використовую сервіси vchasno.ua і paperless.com.ua.