Якщо потрібна допомога з текстом
Ви надсилаєте на digital.redaktor@gmail.com файл із текстом (doc, docx, odt, pdf) чи посилання на документ у «Google Docs».
Ми з вами обговорюємо проєкт (під час листування або по телефону) та узгоджуємо, що саме треба зробити (наприклад, виправити помилки, уніфікувати терміни, змінити стиль викладу, скоротити).
По завершенні роботи, якщо в мене будуть запитання, ми опрацьовуємо їх, якщо питань немає — я одразу відправляю фінальну редакцію. У «Word» та «Google Docs» можна побачити всі зроблені мною правки. У pdf правки позначаю в коментарях.
Якщо потрібна консультація
Ви надсилаєте на digital.redaktor@gmail.com запитання, пов’язане з процесом роботи над книгою. Я обмірковую його, збираю корисну інформацію і готую відповідь.
Оплата замовлення
Якщо вас влаштовують вартість і термін виконання замовлення, я надсилаю рахунок із платіжними реквізитами для внесення передоплати (перший платіж — 50% від вартості замовлення).
Розпочинаю роботу тільки після передоплати.
Остаточна оплата — після отримання від мене всіх файлів із виконаною роботою.
Комісію банку за переказ коштів оплачує замовник.
Первинні документи
Працюю як ФОП 3-ї групи на єдиному податку.
Усім замовникам, у тому числі фізичним особам, надсилаю акт наданих послуг і рахунок-фактуру. Ознайомитися з публічною офертою можна тут.
Для юридичних осіб готую повний пакет первинних документів: договір, акт наданих послуг і рахунок.
Пересилання паперових документів через «Нову пошту» оплачує відправник (тобто доставку документів по черзі оплачують обидві сторони).
Для обміну документами в електронній формі використовую сервіси vchasno.ua і paperless.com.ua. Також можемо обмінюватися документами в електронній формі через електронну пошту.